Vezető hírek
A sikeresebb Keszthelyért
Ezenkívül, hogy hatékonyabban használják ki a kommunikációs csatornákat és hogy átalakítsák a médiahasználati szokásokat. A szakmai irányok felvázolása, a pillanatnyi helyzet értékelése, a sikeresebb jövőkép lehetőségeinek felvázolása mintegy 8 millió forintba került.
A szaktanulmányt a testület és a meghívott szakemberek számára egy munkaértekezleten mutatták be a fővárosi székhelyű Lounge Design cég munkatársai. A városmarketing stratégia a város imidzsét kívánja növelni úgy, hogy a meglévő értékeket vonzó módon próbálja integrálni. A készítők szerint a településnek nincs lemaradása, de az előnyöket még mindig nem kommunikálja kellő hatékonysággal.
A megannyi fesztiválnak, rendezvénynek, programnak, múzeumnak nagyobb nyilvánosságot kell kapnia a jövőben, hogy még több turista érkezzen Keszthelyre. A szakmai iránymutatás készítői sok helybéli véleményét is szondázták.
MEGOSZTÁS
-
rövidhírek
Teszt cikkA 3. nagy különbségű vereségKlasszissal voltak jobbak a vendégekA riválistól is kikaptakEgy idegenbeli siker születettA Zalaszentgrót az élenNB III: egy győzelem, egy vereségEredményesen szerepeltek a ZBSE sportolóiKét súlyemelő arany a masters ob-nNegyvenig jutottak -
rovatunk hírei
A régészek munkáját is segítheti a mesterséges intelligenciaJúnius 21-én Zalaegerszegen is Múzeumok ÉjszakájaFiatalok és a múzeum: megszólítani a "nem látogatókat"Gábriel Józsefre emlékeztek a csácsi iskolábanSzakmai nap a könyvtárak jelenkori kihívásairólPlüssmackókból nyílt kiállítás ZalaegerszegenKönyvtárosok világnapja a Deák-könyvtárbanNémeth Miklós grafikái ihlették a diákok verseitGöcseji tavaszköszöntő a skanzenbenSzentmihályi Imre előtt tiszteleg a Zalai Múzeum 27. száma top 10
Teszt cikkEgy idegenbeli siker születettMegkezdték a kanizsai NB I-es lányok is. A Zalaszentgrót az élenNB III: egy győzelem, egy vereségKlasszissal voltak jobbak a vendégekAtlétikai hírek a szezon végén Ezúttal is biztosanNegyvenig jutottak Súlyemelő érmek az ob-kről