Vezető hírek
Forradalmasítja a marketinget a mesterséges intelligencia
A téma aktuális, hiszen az A.I. lassan beleivódik a cégek, szolgáltatók napi marketingjébe. Hogy ez miként történik, erre próbált választ adni a hallgatóságnak Wolf Gábor.
- Az utóbbi pár hónapban volt alkalmam kísérletezni vele. Érdekes, hogy régen arra számítottunk, hogy majd a szoftverek, a mesterséges intelligencia, az ismétlődő munkákat fogja kivenni a kezünkből, de helyette pont olyan kreatív, mint egy marketinges, és ezért a teljes stratégiát a piackutatástól kezdve a social media tartalomkészítésen át a reklámanyagok elkészítéséig, fotók készítésére is használható. Olyan sok területen segít, hogy egyrészt a költséget is tudja drasztikusan csökkenteni, de ami talán még fontosabb, százszorosan hatékonyabbá teszi a marketingeseket, tehát akinek eddig egy nap volt megírnia egy posztot, az most egy nap alatt megír százat.
Wolf Gábor már az előadás elején rávilágított a mesterséges intelligencia legnagyobb előnyére, miszerint hosszú távon biztos, hogy kevesebb marketingre lesz szükség. Viszont rövidtávon az A.I. nem elveszi a marketingesek munkáját, hanem az A.I-t használó marketingesek veszik el az A.I-t nem használó marketingeseknek a munkáját.
MEGOSZTÁS
-
rövidhírek
Teszt cikkA 3. nagy különbségű vereségKlasszissal voltak jobbak a vendégekA riválistól is kikaptakEgy idegenbeli siker születettA Zalaszentgrót az élenNB III: egy győzelem, egy vereségEredményesen szerepeltek a ZBSE sportolóiKét súlyemelő arany a masters ob-nNegyvenig jutottak -
rovatunk hírei
Köszöntötték az 500 ezredik ügyfeletA járműipari tesztpálya óriási lehetőségMariska udvar és Tájház Háromcsillagos balatoni strandok ZalábanElismerés, hála és köszönetSötétedés után a múzeumbanLenti Nyári EstékÖnkéntes egyetemisták érkeztek Amerikából Sportpálya és közösségi kert KispálibanMercedes G találkozó Gyenesdiáson top 10